så var det dags igen...

japp jag ska ha en bebis, vet inte riktigt själv när den beräknas komma men det lär jag ju märka förr eller senare...
Det känns så underbart att alla vet allt före mig.. Det konstiga är att jag trodde jag och Patrik i så fall var de som hade vetat det först..
Men det är "bra" att andra kan berätta för mig vilket tillstånd jag är i...

Vill bara klargöra NEJ vi ska inte ha barn nu...


Nu orkar jag inte skriva är bara måttligt irriterad, men jag är rätt så van att va gravid så där 20 ggr om året...

God natt

Kommentarer
Postat av: veronica

fiina älskade du... skit i dem...!!!

2010-03-12 @ 23:20:07
Postat av: maya

o fan ...grattis då gumman ....nä allvarligt skit i dom idioterna.



massa kramar

2010-03-13 @ 00:29:56
URL: http://metalbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0