Och vad ska jag säga!!!!!

1. Anna Bergendahl – ”This Is My Life.” (214 poäng)
   2. Salem Al Fakir – ”Keep On Walking” (183 poäng)
   3. Eric Saade – ”Manboy” (155 poäng)
   4. Darin – ”You're Out of My Life” (117 poäng)
   5. Timoteij – ”Kom” (95 poäng)
   6. Andreas Johnson – ”We Can Work It Out” (50 poäng)
   7. Ola Svensson – ”Unstoppable” (47 poäng)
   8. Jessica Andersson – ”I Did It for Love” (37 poäng)
   9. Peter Jöback – ”Hollow” (32 poäng)
  10. Pernilla Wahlgren – ”Jag vill om du vågar” (12 poäng)





Hon har en så fantastisk röst... Så det är bara att njuta.!!!!!!!!!!!!

Tycker också att tvåan är riktigt bra med!!!!!!!!!!! Även Simon´s favorit!!!!



Får även lägga med Sebastian och River´s favorit med.. Den är helt ok den med...



Ha ha fick ett mess av en vän igår när melodifestivalen var slut, och ack så väl mina vänner känner mig...
Men det är bara så allt måste vara på sin plats, även mina strumpor så går det oftast vägen...

Ha en underbar Söndag nu mina vänner!!!

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0