Måndag morgon

De stora barnen har åkt bussen till skolan och River har jag kört till dagis, så det är en  barnfri förmiddag för mig, ska fixa lite med tvätten..

Dom ringde och hade kris på jobbet ikväll, och jag tackade ju ja så klart, får hoppas att min kropp är på min sida idag så det går bra, peppar peppar än så länge har jag inte känt något och hoppas det håller sig så idag..
Det gäller ju att ta det lugnt bara och jag jobbar med en jättebra arbetskamrat idag så det ska nog gå bra, skulle jag svimma är det väl bara att hon får hälla en hink med vatten på mig mer än så händer inte haha..

Nu får jag börja greja här hemma så jag blir någorlunda färdig tills jag ska åka..

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0