segast i stan...

Som jag skrivit innan så är jag nåt fruktansvärt trött, kan nog somna var som helst.. Måste börja äta vitaminer det var så här förra gången med när jag hade vitaminbrist...

Har dragit ut på min städning i en veckas tid snart, men nu äntligen har jag fått börjat...

Har ett paket som måste hämtas på Ica med, måste också köpa diskmedel och tvättmedel men känns inte så lockande att gå ner till Ica nu när det snöar och blåser ute... Så det får väl vänta några dagar.. Min bil blir antagligen färdig i helgen...

Har haft sån otur nu ett tag här hemma, först så slutade elementen funka, sedan gick blandarn i duschen sönder, och i måndags så skulle jag gå ut och flytta på min bil, för Patrik var på väg hem och den han samåker med hade sin bil i garaget, i alla fall när jag kom utanför ytterdörren så hör jag ett jävla väsen i från garaget, lät som någon där inne hade på högtryckstvätten... gick in och tittade vad det var i alla fall och det stod en jättesråle med vatten ifrån ett rör... vatten precis överallt....
stängde av vattet för hela huset men det hjälpte inte kom fortfarande vatten inte lika mycket, men vatten sprutade det i all fall, försökte ringa hyresvärden men utan framgång, ringde Patrik men han fick inte heller tag på honom...
Då brast allt för mig det hade varit så mycket det sista, så när jag ringde till Veronica så började jag grina och kunde fan inte sluta...
Men det finns fortfarande underbar och vänliga själar på denna jord, Veronica skickade upp Jim och Johan å de fixade det på ett ögonblick... Lycka för mig..

Hyresvärden hörde i alla fall av sig på kvällen så nu har de varit och lagat pannan också så nu har vi värme på våra element..

Efter jag hade pratat med Veronica kom jag själv på hur jävla barnsligt det var att börja grina för ett jävla rör som sprutar vatten, men men låt mig vara barnslig ibland....

Nu återgå till städningen...

POK 

Kommentarer
Postat av: sandra

Du har fått en award av mej:)

2010-01-26 @ 00:17:53
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0