nyårskvällen

blev riktigt lyckad..
Först åt vi det blev tre rätters och jag var hur mätt som helst, men är forfarande förundrad hur mycket Veronica får ner egentligen innan hon spricker får nog testa nån gång hahaha..

Dom som var här va: Jim, Veronica & Jesper  Jessica, Niklas & Liam  Ken  Jag, Patrik Sebastian Simon & River
det var nog den mest lyckade nyår på väldigt länge..

Gott å vara nykter och bara vara, mina barn sätter verkligen värde på varje högtid nu och bara det är ju lyckat..


River och Simon gick på högvarv och Sebastian satt å räkna varje minut till tolvslaget så han kunde få gå och lägga sig, men klockan halv ett så ringde det till Sebastian, det var en tjej som ville att dom skulle mötas vid "Veronicas" lekplats.... Jovisst släpper jag iväg mitt barn halv ett på natten nejenejnej och absolut inte för att möta en tjej.... är många år tills jag gör nåt sådant... Han är min och bara min....

Nu har jag och Maya enats om en dag vi ska ha kalas för Simon och Jack.. Gott att kunna slå ihop kalasen..


här kommer lite kort från igår...

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0