natten....

märktes att jag var orolig för att försova mig i alla fall.. Vakna en gång varje timme... Gahhhhhh och tio i fem så hör jag någon börjar prata inne i barnens rum, det var Simon som tyckte det en bra tid å stå upp, mina barn har typ inte vaknat den tiden sen dom var 4 månader så ni kan bara tänka er hur irriterad jag var, ropade i alla fall till att gå och lägg er det är mitt i natten....

Ja vad gör ungen då jo sätter på tv:n på HÖG volym.. Ännu mer irriterad går jag in i vardagsrummet och höjer rösten rätt så rejält att de ska gå och lägga sig( nu hade Simon väckt Sebbe me)
Det enda Simon svarar är mamma varför är du naken ( i ren ilska hade jag gått ut i vardagsrummet utan någonting runt mig) Simon börjar då diskutera mina tuttar med Sebbe, Men Sebbe bryr sig inte om sånt han mer eller mindre skäms för sånt.. Simon däremot är FIXERAD, så nu vet jag vad han kommer säga i klassrummet på måndag, när fröknarna frågar vad de gjort i helgen... Och min son är väldigt bra på att berätta detaljer.. ja ja får väl leva med det...

I alla fall det var ju ingen idé att gå å lägga sig igen eftersom jag skulle börja jobba klockan 7:00, så det var bara till att göra i ordning sig för Jobbet..

Efter jobbet åkte jag å hämta mina barn hos mina föräldrar, pappa har provkört min bil idag med... Och jag kan absolut inte köra med den förrän Patrik fixat den, så det blir bara för mig att fixa fram ett reservdel, tänk om det bara vara bara med det också, jag och bilar går liksom inte ihop, ja ja jag hittar väl rätt till slut.. (får vi hoppas)

Veronica var SÅ snäll som hämtade River hos sin farfar också...

Ikväll somnade dom enormt tidigt, jag som brukar svära hur jobbigt det är att dom inte vill lägga sig, men nu när dom somnade tidigt så är det väldigt tomt här usch...


River frågade mig en dag här i veckan en allvarlig sak, det var vad han sa i alla fall..
Han hade haft en dröm på natten...
Mamma om man drömmer om en tjej som man är ihop med finns hon på riktigt så.. Jag förklarar för honom att om det är en tjej som du inte vet vem hon är så kanske hon inte finns eller så bor hon långt borta.. Han fick i alla fall sitt hjärta krossat för han var ju SÅÅÅ kär i den här tjejen och dom var ju faktiskt ihop i hans dröm...


Nu väntar sängen ska upp och jobba imorgon POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0