mamma och Simon dag

..
har jobbat idag, var nog falsk alarm igår, efter all magsjuka man hört om så känner man nog efter lite för mycket och av bara det så blir man sjuk...

Efter jag jobbat så skulle jag åka och lämna Sebastian och River vid torp.. men väl vid Hogstorp så står där en massa polisbilar som blockerar vägen, fick pratat med en av poliserna och hon berätta att vägen kommer vara avstängd i några timmar pga av en tankbil som vart med i en olycka.. japp det var bara att vända och åka tillbaka mot Munkedal igen, körde vägen vid Skredsvik/ Rotviksbro i stället... 
Nu är i alla fall Sebastian och River inne i Uddevalla hos Sandra och ska sova där i natt och imorgon ska dom på Bio..

Det passade mig jättebra för Simon önskade häromdagen av jag och han kunde vara ensamma någon dag, och det blev vi idag, nu har vi myst med pizza och sitter under täcket i soffan och han ligger i mitt knä... BARA SÅ MYSIGT HAR VI...

Så ha ni en underbar kväll för det ska jag och Simon ha...

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0