let´s Dance

fredagsmys och Sandra i telefon kan det bli bättre..

Och till morgonen väntas jobb, efter det ska jag till mina föräldrar, hämta barnen och så ska min pappa kolla min bil hade varit jäkligt gott om det kunde fixa sig nu..

Måste ju in och handla presenter till Simon innan tisdag eftersom min fin fina son redan fyller 7 år..
Även present till Jack som blir 2 år nästa söndag.. På lördag nästa vecka blir det kalas, så gott att vi kunde slå ihop kalasen me.. Är så mycket kalas ändå..

Nu ska jag prata färdigt med Sandra och sedan väntar sängen så jag kommer upp i tid är så nervös för att försova mig(har blivit tröttare än vad ett spädbarn är)


POK

Kommentarer
Postat av: veronica

jooo jag kunde suttit där o hållt dig i handen!!! ;-) kramar

2010-01-15 @ 22:46:33
Postat av: sandra

Nä de kan nog inte bli bättre än så;) hihi

2010-01-16 @ 10:58:26
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0