idag har jag riktigt ont

i min mage.... så tröttsamt för nu har jag det i alla fall varannan dag..
Ringde läkaren i måndags men då var han inte där... Vet att jag har dragit mig för detta länge, men nu behöver jag verkligen tabletter.. det är bara den där jävla gastroskopin som jag tycker att de kan hoppa över, men de delar inte min åsikt...
Vi vet ju ändå vad det är och vet vad för tabletter som ska skrivas ut , men dom är rädd för att det går så långt som förra gången, då var det blödande magsår... men men ska försöka så dom söver mig verkligen vill inte göra det utan att bli sövd igen...
Jag födder hellre 25 ungar i ett svep bara jag slipper vara vaken under gastroskopin....




GGGAAAAHHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0