god morgon god morgon..

Varit lite oroligt hemma hos oss här i natt, så jag ha varit uppe några gånger, så trött är bara förnamnet jag är... Hade skrivit mer om det men, vet att lösen läckt ut sedan en tid, lite onödigt om man får ett förtroende om ett lösen till någon att föra det vidare, och jag har verkligen valt vilka som ska få det... skit saksam men finns en del jag skulle vilja skriva om men får välja bort det eller så får jag väl skriva det i en annan...

Idag fyller Togge 26 år så Grattis Grattis till honom...

Mina planer för idag är att plocka bort resten av julsakerna, de ska upp på vinden och dom vanliga sakerna ska ner där ifrån...
Ut och skotta är något som också ska göras inom en snar framtid...

Nu börjar det närma sig Balen och fasiken så skoj vi ska ha flickor, och för mig är det bara underkjol som saknas,får åka iväg och fixa det någon dag...


Dags att göra frukost till mina juveler..... Ha det så bra så hörs vi


Älskar er ni vet vilka ni är... POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0