...

Ja vad har vi gjort idag då???
Vi hade i alla fall en riktigt go sovmorgon, Simon har suttit och myst hela dagen, jag har plockat med tvätt och annat här i hemmet idag..

Sedan gick vi ner till Veronica och hälsade på en stund mycket mer har vi faktiskt inte gjort idag..

Pratade med Sandra förut och kom fram till att detta året har vi en hel del planerade saker... Jag som älskar å sitta innanför mina väggar hur ska det gå??? men men..

Januari kalas för Simon och Jack och jag ska även ha släktkalas för Simon med, och en försenad jul med mamma och pappa och mina syskon med respektive eftersom mamma och pappa har rest..

Februari BALEN den 13 och 25 års fest för Marielle den 20...

Mars japp då händer en del dock inget jag kan skriva om här..Veronica fyller ju med så det blir säkert någon liten fika en på något sätt att fira henne

April Då ska Sandra, Veronica, Maya och Jag på Scotts den 2 april så roligt att få umgås utan barn någon gång med

Maj vet nog inget riktigt än vad som händer där faktiskt... en del datumar i maj som betyder en del bara..

Juni Maya fyller så litet litet kalas blir det nog, sen så blir det väl en möhippa för Maya med... hihihi

Juli japp då står Maya brud!!!!!

Augusti Sandra och min bror fyller 25 år!!!!

Sedan efter det vet jag inte riktigt om det händer nåt men då får man väl slappa resten av året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0