barnledig... och karlledig...

Idag så är Simon hos min mamma och pappa det var hans tur att sova där helt ensam.. River hos sin farfar och Sebbe är hos Jonathan...
Kan säga så mycket att ibland behöver man vara barnledig... Jag är ALDRIG det... Patrik har åkt in till Tomas men han kommer hem lite senare..

Började plocka i badrummet så snart ser jag botten på tvättkorgen.. yes äntligen..

Och när jag började dammsuga så börja det knacka febrilt på köksrutan.. Ni vet alla att sånt får jag panik av och hade kunnat springa upp på vinden å gömma mig... Det är en av sakerna som sitter kvar i huvudet efter åren med Jim får panik varje gång det knackar på min dörr om jag inte vet att någon ska komma...
Ja ja det var inte så farligt det var bara Riverbus som längtade och ville hem till mamma och Sebbe som han trodde var hemma, så besviken han blev när han fick reda på att Sebbe inte var hemma...

Nu ska jag hänga upp sista tvätten för idag.. Sedan så blir det Let´s Dance...

Ha en trevlig fredags kväll mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0