ännu en lördag...

Åh nu är ordningen återställd här hemma alla är hemma och är på sina platser...
Tack Sandra för att Sebbe fick vara hos dig han var överlycklig...

i morse när jag vaknade så var det 16 grader inne... så jävla kallt hade inte lust att ta av mig täcket överhuvudtaget... men nu är det i alla fall 18 grader inne så det stiger ju i alla fall...

Idag blir det nog inte så mycket, ska göra varm choklad så ska vi ut och åka lite pulka...
Men först så har jag tvätt som ska vikas och tvätt som ska hängas och tvätt som ska tvättas ja jag säger bara tvätt tvätt tvätt here i come.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om det är mig du menar så hoppas jag att du ver att oavsett vad som händer, är DU och dina BARN alltid alltid välkomna hos mig! No metter what! Kram

2010-01-10 @ 22:29:14
URL: http://goranvshalge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0