2010

tänk på hur mycket saker kan ändra sig på ett år..

I januari så fyllde Simon 6 år och bara ett halv år kvar tills han skulle börja skolan..

I april så blev jag Sambo igen, efter 3 år ihop lagom tycker jag..

Maj så var det 1 år sedan vår mormor och Gammelmormor gick ifrån oss och sorgen är lika svår ännu..

Juni, sommarlov för Sebastian..

Juli då var vi på stranden stranden och åter stranden..

Augusti fyllde Sebbe 9 år , jag fyllde 28 år, twinsen 6 år, Sandra 24 år och så kom äntligen den bebis vi andra också längtat jättemycket efter... När lille Texas föddes..
Och Min lilla Simon började skolan, så stor han nu har blivit..

September så fyllde min lilla lilla RiverBus 5 år och paniken börjar nu växa i mig att nästa år börjar faktiskt han också skolan, har haft bilder när jag står där och har följt dom till bussen , dom åker i väg och jag står kvar och gråter som en tok... får väl hoppas det går bra..

November fyllde min kärlek 34 år börjar närma sig gubbe nu hihihi..

December var som alltid en hektisk månad...

Har hänt så mycket däremellan också... Förlorat människor som stått mig väldigt nära, funnit nya vänner och kommit andra vänner väldigt nära..
Har en del grejer på G också kan förhoppningsvis berätta mer om det 2010..

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara koppla av...
 

Kommentarer
Postat av: veronica

hhmm jag fyllde faktiskt år 2009 oxå!!! haha o jesper med!!! ;-) älskar dig gumman!

2010-01-01 @ 23:33:22
Postat av: Angeliqa

japp och min mamma och min pappa min syster min bror och alla andra släktingar och vänner... älskar dig med...

2010-01-02 @ 09:49:04
URL: http://insidemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0