var riktigt länge sedan

men egentligen så var det inte det... för några dagar sedan skrev jag ett inlägg, men nästan när jag var färdig, då hände något med datorn och allt var borta så jag sket totalt i det..

Har hänt en hel del, sedan jag skrev sist... men inget jag orkar ta upp här, eller en del är saker som bara är menat för vissa personer...

Mitt liv känns just nu i alla fall tipp topp... Underbart..

Imorgon är det Balen, men jisses vad det har varit mycket att göra.. ska faktiskt bli riktigt gott att det närmar sig, hoppas vi kommer ha superroligt i alla fall, det blir väl jag som får hålla koll på mina vänner, kan vara bra med ett par nyktra ögon ibland...

Har inte ont av att andra människor dricker, men mig ger det absolut ingenting, jag har nog faktiskt roligare när jag är nykter...

Nu är det dags att börja pilla här hemma, för snart ska vi bege oss till folkets hus och greja där...

Ha en underbar helg nu mina vänner..

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0