Mycket tankar...

Fan rent ut sagt så mycket som händer runt omkring oss... Saker som man egentligen läser om i tidningar, saker som inte ska ske...

mycket tankar mycket funderingar, försöker på något sätt sortera dessa men kommer inte någonstans utan står och trampar på samma ställe om det är rätt eller fel, märks inte förrän det är försent i så fall..
Men är det inte så att allt har en mening och ödet styr ens liv, har alltid trott på det innan men vad tror jag på nu..

Det är bara tiden som kan utvisa det..

Allt känns så himla underbart i mitt liv.. Mina barn är perfeka (har bara lite svårt för att lyssna ibland) Patrik är också för det mesta helt perfekt i alla fall för mig, har verkligen funnit den jag vill leva med, helt otroligt nu har vi varit tillsammans i 4 år och det känns fortfarande som det gjorde när vi träffades..
Har vänner som som är helt enormt perfekta tänk att jag funnit 4 exemplar av dom också... Lyckliga jag...

Tänk om allt bara var enkelt då, men varför ska det vara det, äsch det sägs ju att man blir starkare för varje prövning, vet att detta kommer att leda till det bästa i slutändan, måste bara komma dit med...

Nu ska jag sluta svamla och hänga tvätt... 

POK 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0