ja jag vet att jag är jävligt seg på att blogga

men har varit mycket annat nu också, åh sedan hade vi balen och det tog verkligen tid, men fan så roligt..

På tal om balen.. Vill verkligen tacka alla som var där och gjorde detta till en oförglömlig kväll, blev verkligen så lyckat som hade hoppats på..
Alla var på topp humör och alla var verkligen jättefina.. Det blir antagligen en repris nästa år med, om det blir samma tema får vi se, men det lutar väl åt det..

här kommer lite kort:



Jag och mina fina syskon..<3



Min bror och hans fina flickvän..



Jag och mina fin fina vänner.. vi som arrangerade balen..

Min syster och hennes pojkvän..



Jag och min kärlek<3<3<3



Och har har ni kungen och drottningen för kvällen Lina Larsson och Johan Larsson

hade utlottning på kung och drottning och även två korgar som det låg lite gott å blandat i en korg för en kille och en korg för en tjej...

Nu ska jag fortsätta med mina sysslor här hemma de görs ju inte av sig själv tyvärr....
Ha det bra POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0