utmaning

Blivit utmanad av Maya

Tre saker som skrämmer dig:
döden
Förlora någon nära
ensamhet


Tre personer som får mig att skratta:

SANDRA
Patrik
mina vänner


Tre saker jag älskar:

Min familj
Mina vänner
Min samling



Tre saker jag hatar:

Intriger
Dubbel moral
Bittra människor



Tre saker jag inte förstår:

kompass
spanska
Ikea beskrivningar



Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Har inget skrivbord



Tre saker som jag gör just nu:

Tittar på tv
dricker juice
skriver CV



Tre saker som jag vill göra innan jag dör:
vidare utbilda mig
åka iväg en hel sommar med husvagn med min familj
uppleva mina barnbarn



Tre saker jag kan göra:

Får in hela knytnäven i munnen
mat
jävel på teknik...



Tre saker jag skulle vilja lära mig:

finns ju så mycket så det är svårt att välja tre saker

Tre favoriträtter:

Patriks köttgryta
kalops
stek potatis och sås


Tre personer jag utmanar:

får ta tre som inte blivit utmanade av maya då:
Cissi
Veronica
Sandra L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0