Tack min vän..

hade Malin här ikväll som har stöttat mig och lyssnat och det behövdes verkligen känns lite lättare nu när jag ska lägga mig och kommer nog kanske sova i natt, får hoppas det...

Så i morgon ska Sebbe göra ett nytt försök med hjälp av alvedon och alvedon med sig i väskan och jag hoppas för allt i världen att han ska hinna bli bättre på dom här dagarna så vi slipper åka in på fredag...

känner mig yr och konstig är nog dags å lägga sig så man får lite sömn..

Imorgon blir det en sväng till torp och fika och på eftermiddagen får jag besök och på torsdag kommer Patrik hem igen ska bli så gott han är min allra bästa vän och stöd och är så glad att jag träffat honom helt enorm lycka..

God Natt mina vänner..POK

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade vän!! Du vet att jag mer än gärna lyssnar på dej och stöttar dej så mycke jag bara kan!! Du betyder massor för mej och de e viktigt för mej att du mår bra!! Älskar dej gumms!! Puss å kram.

2009-09-02 @ 00:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0