små blir stora..

följde mina två äldsta till bussen idag, känns så fel mina små barn ska åka i en buss med bara högstadieelever...
Simon var det inga problem med han heja på busschaffören och hoppade in Sebbe var så nervös, men mamma hur ska jag göra med busskortet, ska jag hjälpa simon med det och bla bla bla väldigt lik sin mamma får jag säga, men dom kom på bussen och jag och River stod kvar utanför och vinkade till dom, dom skämdes nog lite för dom tittade åt ett annat håll när dom vinkat en gång...

När vi var på väg hem så säger River till mig.
-mamma varför är du ledsen ( jag visade inget för honom utan var som vanligt)
-Men River jag är väl inte ledsen
-jo mamma du vinkade så länge och nu pratar du inte.
- ja mamma är nog lite ledsen för att Sebbe och Simon åker bussen när dom är så små..
- men mamma dom är inte små dom går ju i skolan och dom är duktiga..

Jag blir så varm i kroppen tänk vad jag älskar dom, dom älskar varandra och dom älskar mig det är helt enormt hur stort kärlek är..

Nu ska jag fortsätta med tvätten och ta ett tag med dammsugugaren...

Vi söker någon som skulle vilja åka med till Ullared denna månaden.
men du får inte
 

  • vara stressad
  • morgontrött för vi åker kl 6:00
  • inte ha planer på att handla för mycket för vi  några stycken så vi får dela upp platsen

kan väl höra av dig om du känner du vill med, först till kvarn...


Kommentarer
Postat av: cissi

jag vill

2009-09-08 @ 17:42:20
Postat av: Anonym

åååvad jag vill, men kan inte tyvärr

2009-09-08 @ 18:46:02
Postat av: cissi

sorry sista platsen e tagen av miiiig

2009-09-08 @ 19:18:00
Postat av: Angeliqa

vad synd gumman, men vi sparar en plats i fall du skulle kunna åka med ändå...

2009-09-08 @ 20:03:53
URL: http://insidemylife.blogg.se/
Postat av: maya

De va jag som skrev kommentaren ovan å jag ska inte med ändå så platsen är din

2009-09-08 @ 20:29:28
URL: http://metalbaby.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ja hade gärna följt med men kan tyvärr inte heller just denna månaden men kommer fler tillfällen.. Tycker vi ska ta oss en tjej resa ner över utan barn framöver kanske till våren?? eller vad sägs mina FINA flickor

2009-09-08 @ 21:05:01
Postat av: maya

Catrin: ja det tycker jag verkligen vi ska....var längesen vi gjorde nått ihop bara vi flickor :)

2009-09-08 @ 21:12:44
Postat av: Angeliqa

låter som en jättebra ide´ Catrin som förr... hade varit jätteroligt vi kan göra det när det ska inhandlas vårkläder... puss

2009-09-08 @ 21:21:35
URL: http://insidemylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska åka med! o jag ska sitta fram! för annars spyr jag in den nya bilen!

2009-09-09 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0