ok nu börjas det igen...

Som jag sagt så fick Sebbe gå till skolan idag, men klarade inte av hela dagen så jag fick åka och hämta honom, och han har en fruktansvärd huvudvärk och mår verkligen inte bra..
Så jag ringde till den läkaren jag har till Sebbe och hans råd var att jag ska låta det gå två dagar till och under dom dagarna ska han leva så vanligt som möjligt gå till skolan men orkar han inte hela dagar så får jag hämta honom och är det inte bättre efter de dagarna så får dom övervägga en röntgen på hjärnan..
Alltså jag orkar inte det här tycker vi hade tillräckligt när han var bebis, han dog två gånger mitt framför ögonen på mig...  Massor av undersökningar, långa sjukhusvistelser och många sömnlösa nätter och var konstant orolig, inte konstigt att mina tankar börjar gå åt andra håll nu... men vi orkar inte mer varken jag varken Sebastian eller någon annan i min familj, vad väntar oss nu liksom vad ska vi gå igenom nu.. Mina tankar och funderingar är många.. Kan det vara kanske ..... eller kanske... vågar inte utmanna ödet med att skriva ut orden på vad jag har funderat på vad det kan vara..

Vill bara säga att nu kommer jag varken vilja eller orka lägga min energi på något annat än min familj och den som inte kan ta det kan jag säga är en vän jag inte längre vill ha något med att göra..

det finns så mycket vi behöver som tex:


Att Sebastian blir bra och det inte var så allvarligt.

Få lugn och ro

Sova,sova,sova eftersom han har sådan huvudvärk så blir jag orolig och går upp så att han hela tiden har alvedon i kroppen och efter det så tar det lång tid att somna igen

Stöd och inte bara jag utan även Sebastian som själv är jätteorolig och rädd, för han leker ju som han alltid har gjort men orkar inte så länge utan blir helt slut då..

Få ordning här hemma

och så mycket mer...

Nu orkar jag inte skriva mer POK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Familjen e VIKTIGAST så självklart ska du lägga ner din energi på den... Det förstår vi nog alla för ja skulle gjort detsamma om o om igen. familjen är ju ändå ens allt. Krya på dig sebbe tänker på dig massor vännen kram på dig

2009-09-01 @ 15:35:51
Postat av: Catrin

glömde mitt namn på förra inlägget

2009-09-01 @ 15:36:18
Postat av: cissi

ta all den tid ni behöver och är dt nåt så vet du vart jag finns... pok

2009-09-02 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0