Lördag..

här är kort från Emaus






























Lina det ena stod i tidningen häromdagen och det andra på Blocket..

Idag började dagen med städ och tvätt men är riktigt stolt har hunnit med att köra 6 maskiner idag det värsta är att det börjar ta på plats till torkning men men det ordnar sig väl, senare ska jag börja sortera i förrådet en hel del som kan ställas upp på vinden...

Men vi har också hunnit med å vart inne på Emaus en stund också Jag, Sebbe,Simon,Sandra och Liam..


Kommentarer
Postat av: Catrin

ja vår planering av emaus verkar då aldrig bli av haha planerat i månader nu ;) men går många tåg

2009-09-12 @ 17:08:29
Postat av: Lina

Det på blocket mailade jag på i morse och det som stod i Bohusläningen ägs av han som har Silvstrands Bärodling så det struntade jag i att ens ringa på.. Annars kan man ju sätta ut en egen annons...

2009-09-12 @ 19:15:25
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Maya

Lina: ..vi kollade på det huset från bohusläningen...syrenvägen 9...inget att ha kan jag säga , men sätt ut annons det funkade för oss

2009-09-12 @ 20:47:15
Postat av: Lina

Vad skriver man i annonsen då?

("Ensam mamma med fyra monsterbarn söker lyxigt hus, helst billigt som fan. Snälla, gör ej kreditupplysning på mig, gör en på min pappa istället för det är han som kommer betala" )



Var det det huset på syrenvägen som Silvstrand har? Jag vet att Jossan var och kollade på ett hus på Stale, men det låg mer vid Tempo har jag för mig. Det skulle tydligen vara rätt fint, men lite dyrt..



Förlåt Angeliqa att jag använder din blogg som bostadsförmedling ;)

2009-09-12 @ 21:17:55
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: cissi

hjälp inte henne hon ska ju va hos miiiiiig hahaha

2009-09-13 @ 08:13:56
Postat av: Lina

Du kan flytta med mig till hus, du kan få bo i källaren ;)

2009-09-13 @ 08:33:17
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

ingen fara Lina, japp det var det huset rolf ägde, och det som är på blocket är det Jeanette Elving som äger..

om du ska sätta annons så sätt i både bohuslänningen, björklövet och blocket, jag har fått napp på alla de tre ställena så du kan ju försöka.. Hoppas ni får tag på något som passar...;)

2009-09-13 @ 08:49:01
URL: http://insidemylife.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHA ja då ska jag ju knappast försöka få hyrt det på Blocket då..

2009-09-13 @ 13:24:32
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0