lördag...

har hunnit riktigt mycket idag, först sov vi till kl 9:00 sedan åkte vi in till torp, var där och handlade igår men då fanns det bara tre landgångsbröd kvar så det blev till att åka in i dag med..
sedan har jag gjort tre smörgåstårtor och det är nog det tråkigaste jag vet men jädrans så gott det är..
lämnat River och ska lämna de andra pojkarna snart, sedan iväg och jobba...
Jobb imorgon med till kl 14:00 och klockan 16:00 så är det kalas, så jag får skynda mig hem och garnera smörgåstårtorna sen är det bara ett kalas kvar på tisdag sedan dröjer det tills November innan jag ska ha kalas igen...


Börjar må bättre och bättre, fortfarande mycket tankar som snurrar i huvudet men jag kan hantera det och har valt att inte lägga min energi på det.. Jag klarar mig med mina "riktiga vänner" så varför lägga min energi på andra, jag kan inte göra så att alla mår bra huvudsaken är att jag, min familj och mina nära har det bra... och känns faktiskt bra att ha blivit lite mer egoistisk, borde gjort detta för länge sedan..
Det är som Maya sa. POK mina vänner.. nu drar jag till jobbet... 

Kommentarer
Postat av: cissi

förståndig tös

2009-09-26 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0