konstigt....

har jag mått i några dagar nu.. men igår var nog värre än värst...
var på Ullared igår, fick gjort en del klipp, men fasen vad roligt vi hade... skrattar när jag tänker på det..

Sedan när jag kom hem fixade vi inför kalaset idag..
och efter en stund kom en yrselattack igen så jäkla hemskt, känns som någon annan styr min kropp..
går in i väggar här och kan inte styra den överhuvudtaget, så det blir till att vila mig idag på dagen...

Nu ska jag köra mina barn till skolan, ses sedan mina vänner på kalaset POK

Kommentarer
Postat av: cissi

hej emmy har gjort ett kort till river och en present,jag har även lagt i pengar där från eve med..

Hon kommer lämna över detta till han imorgon på dagis så kan väl du ta med det hem.. kram ha en bra em

2009-09-29 @ 13:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0