ja ja ja

äntligen blir antagligen ullared på fredag eller lördag, med Daniel och Gabby åh det ska bli så roligt har väntat på detta länge och nu ska det bli av, det som spelar in är ju om jag får någon barnvakt... men på något sätt ska väl det fixa sig..

Nu är det bara 3 dagar kvar tills P kommer hem och så underbart det ska bli jag jobbar bara en av dom fyra dagarna han är hemma så denna gången kommer vi träffas en hel del...

Nu ska jag och River ta oss en promenad sedan får vi se vad som händer.....

Sebbe är i skolan idag på prov får se hur det går, sa till hans fröken att hon ska ringa så fort som han inte orkar mer, så får väl se hur det går annars går han till 14:40 och det är ganska långdag å jag glömde skicka med frukt....

Nu går vi hej hej...

POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

nästa gång kanske vi kan planera in så vi kan gå samtidigt på en promenad ;)det e ju ändå roligare att gå tillsammans =)... Så kul med ullared kul att du får mig dig Patrik för en gågn skull ;) hehe han kommer fastna där nere det gjorde min han älskar ullared... Vi ska oxå ner igen e som en drog att åka dit ner hehe

2009-09-01 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0