helgen

fredag kom Patrik hem, så då tillbringade vi hela kvällen i garaget för att lacka bilen och det blev riktigt bra faktiskt.
Lördagen började med kalas för Pontus som fyller 1 år, mysigt..
på eftermiddagen var det kalas för min älskade morfar som fyllde 70 år, en mycket lyckad kväll vi var inte hemma förräns kl 02:00 för vi åkte direkt från kalaset till hällevadsholm för att hämta folk sedan direkt hem till sängen, mina barn sov till halv ett i dag var en tuff kväll och natt för dom igår... pluttarna...
här kommer lite kort från helgen.

 
Nathalie och Jonathan Liam och River i bakgrunden

River och Liam

Jackson

Maya och Texas



Pontus



Jonathan


Sebbe<3


Rivsan<3


Simson<3

 
Mamma, morfar och hans bordsdam och min kusiner
 
Min Morfar, kusin Samuel och kusin Linda



Min stora kärlek finns inte ord för att beskriva <3





Kommentarer
Postat av: veronica

va mysigt de verkade! synd att jag skulle jobba kvällen så jag inte kunde va med på kalaset! hoppas din morfar hade en bra dag!!! kram på dig!

2009-09-21 @ 10:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0