funderingar

har i några dagar mått konstigt, gråter för ingenting förut när jag stod och diska bara jag bröt ihop och grät som aldrig förr, men så gott det kändes efteråt..
men har mått så nu några dagar, och tvivlar tvivlar och åter tvivlar. Riktigt konstiga tankar och vill inte ha dom...
Men har kommit överens med mig själv att jag nu ska köra mitt eget race tills jag mår bättre..
Denna veckan så kommer jag umgås en hel del med min älskade mamma..
Och tänk att morfar redan fyller 70 år och det kalaset han ska ha på lördag var också meningen att det skulle vara ett kalas som vi skulle fira både mormor och morfar, men så blev det ju inte... FAN vad jobbigt det känns...

Nu ska jag lägga mig så god natt

Kommentarer
Postat av: veronica

SKIT I ALLA ANDRA!

det är så hemskt att se o höra dig vara helt förstörd hela tiden för att folk inte fattar att du lever ett eget liv.. vi är vänner allihop! men, vi måste respektera att de finns fler i ditt liv. du kan inte umgås med alla samtidigt alltid.



ta hand om dig gumman. jag finns här det vet du!!!



o kör nu på o gör det DU VILL inte vad alla förväntar sig!



Älskar dig! kram

2009-09-14 @ 10:58:11
Postat av: Maya

Precis vad Veronica säger ....älskar dig gumman

2009-09-14 @ 11:09:31
Postat av: cissi

vad händer egentligen?? jag fattar inget

2009-09-15 @ 08:05:47
Postat av: Catrin

Ja fattar heller ingenting

2009-09-15 @ 09:39:10
Postat av: Angeliqa

det har jag ju skrivit vad som händer;)

2009-09-15 @ 11:41:12
URL: http://insidemylife.blogg.se/
Postat av: Catrin

jaja e väl lite trög bara ;)som vanligt

2009-09-15 @ 13:38:55
Postat av: sandra

Ta hand om dej älskade gumman.

Puss

2009-09-15 @ 18:25:22
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0