----

ledig idag, men klart som fan så ska man då på möten, ska vara på arbetsförmedlingen kl 13:00 och efter det har jag ett enskilt möte där med... pust...

sedan jobb resten av veckan imorgon fyller min lille 5år så fort det går, och efter jobbet imorgon kommer det lite folk för att fira honom, på söndag har vi släktkalas, måndag ska vi till Ullared och tisdag är det barnkalas för River, vet att jag skrivit kl 15:00 men är det ok 15:30?

Nu ska jag umgås med Patrik eftersom han snart åker tillbaka till norge...

skriver mer ikväll...

POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

För mig en det okey med 15.30 =)

2009-09-23 @ 15:41:17
Postat av: sandra

De blir bra:)

Puss

2009-09-23 @ 17:31:04
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0