veckan som är..

Söndags så åkte Patrik till Norge igen och ska då vara där i en vecka detta innebär att han då jobbar varannan vecka och vi kommer att träffas mer än tidigare, mycket mycket bättre.. Men samtidigt så får jag det svängrum som jag behöver, jag är verkligen beroende utav ensamtid, och på detta sättet får jag det
Den veckan så kan jag umgås mer med mina vänner och allt annat som inte blir så mycket av den veckan han är hemma.

Måndags så jobbade jag och Tisdag kväll var det föräldramöte för Simon..
Idag har jag och River varit ute hos Maya, Jack och Texas har ju fått äran att vara huvudtärna på deras bröllop och då fick jag också uppgiften att göra deras festprogram och det passar mig jättebra eftersom jag älskar att pyssla och speciellt på Hösten/Vintern..
Så jag och Simon sitter och pysslar sida vid sida han älskar också att pyssla och det har han då fått av mig, bra han fått något av mig..

Nu är Malin här och vi ska se på Bonde söker fru och Greys Anatomy, Mys faktorn är hög... Gott när någon kommer och hälsar på fastän jag är en sådan människa som kan älska mina ensamma stunder så är det gott med sällskap ibland..

Nu ska jag återgå till tv:n

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0