Ok ett sådant.

Velade på mig..
Men det som jag skrev om här en annan gång som var på gång och sedan var det inte så jaja ni hänger med eller?
Det är så ändå och får se hur det går... När det har gott ett tag och vi och våra närmsta vet så kommer jag gå ut med det här...

Imorgon så ska Sebbe på Disco,, ja jag säger inte mer ni närmsta vet vad jag menar..
På lördag så ska Simon på kalas, och jag jobba men har pusslat ihop det ändå sån tur är..

Söndag då är det Texas dag och dags för dop... Och Patrik kommer hem..
Nästa vecka är det Lov för barnen och vi kan hitta på något hela familj eftersom vi alla är hemma...

Jag har fastnat totalt på tradera... Så skoj två jackor och en huvtröja med blixten McQuenn allt för under 200 kronor detta gillar jag...

Nu är det dags för lunch...

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0