Lördag igen..

  • hämta Sebbe.
  • hälsa på mamma och pappa
  • tvätta
  • damma
  • dammsuga
  • skura golv
  • gå upp på vinden och rensa puh..
  • hänga tvätt
  • stryka...
  • Ringa en speciell vän måste ha lite råd och måste verkligen prata av mig... Har kommit på att det i bland känns lättare att prata med nån som inte känt mig hela tiden, känns lättare att prata om känslor då, jag har alltid varit den som inte pratar och vissar mina känslor för mycket, därför är det lättare med en gammal ny vän och prata med detta om... 

detta ska göras idag...
och sedan efter allt detta så blir det mys med familjen.... POK


Kommentarer
Postat av: veronica

hhmm nyfiken som jag är.. haha o så vet jag ju, eller ja.. haha.. var det mig du pratade med? jag ska ringa dig strax,,, kram

2009-10-10 @ 11:54:27
Postat av: Catrin

Ja det vet ja att du har svårt med, men det behöver du inte ha gumman, ja lyssnar o ger gärna råd.. O finns här så gott jag kan..

Att visa o prata om sina känslor lättar så o man mår så mkt bättre vännen..

Jag har känt dig i evigheter ;) så ja vet att du har svårt för det men det blir mkt bättre med åren...Älskar dig glöm aldrig det puss

2009-10-10 @ 12:31:45
Postat av: Maya

Vill att du skall veta att jag ALLTID finns här för dig.

Älskar dig och är otroligt glad för att vara din vän

puss maya

2009-10-11 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0