denna veckan

Har gått jättefort, snart åker Patrik iväg igen och jobbar..
Har jobbat idag, var lite irriterad när telefonen ringde i morse men såg att det var från jobbet så fick lugna mig lite..
Behöver verkligen jobba det jag kan jobba nu så det blev till att åka iväg...

Det som jag skrev om för ett tag sedan, händer nog inget med det men det var redan väntat så inget är annorlunda...

Ska kanske fika hemma hos mig imorgon Anna och Evelina kommer kanske upp, så jag skriver det här och dom som kan kan ju höra av sig, kan inte fråga alla kanske är någon man glömmer och jag har inte tid att ringa er alla så vill ni vara med så hör gärna av er..

Nu ska jag gå och göra middag hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0