helgen har varit helt underbar

Torsdagen: då kom Maya och Veronica på besök så roligt vi satt och fixade inför balen, sedan kom malin en stund.. Och Patrik fyllde ju år så Ally kom med..
dom ringde från skolan Sebbe hostade så mycket så han orkade inte va kvar i skolan.. på fredagskvällen var det mys framför idol.. Men Sebbe och Simon behagade det inte att lyssna på mig så de åkte i säng innan så det var bara River jag och Patrik som satt i soffan...

Lördag: var det lite folk här, riktigt trevligt, dom satt och drack och jag drack med fast mjölk, spelade spel  jag har ändrat mig totalt, förr har jag tyckt att träffas så par och par har varit jävligt patetiskt men har ändrat mig, det kommer väl med åldern..

Sedan ändras det väl med att endel av Patriks kompisar är ju också lite äldre och med barn i mina barns åldrar, då behöver man inte känna sig dum om dom är med, för annars har man ibland kunnat känna om man är hemma hos någon annan är det "jobbigt" att mina barn springer runt.. men that´s it vill man ha mig som vän så får man mina barn på köpet...

Idag ska jag på arbetsintervjuv får väl se hur det går, ni kan ju hålla tummarna för mig om ni vill...

Nu kan jag snart skriva mer öppet vad som händer i vårat liv och det ska bli gott så slipper man tänka sig för vad man säger..
Nu ska här hängas tvätt POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0