vet att jag är tråkig...

har inte skrivit på länge men har haft en hel del att göra och när det har varit lugnt så har jag bara inte orkat...

igår drack vi lite "grann".. bara det att jag har fortfarande inte förstått att jag inte kan dricka så speciellt mycket eftersom jag aldrig dricker längre, så nu har jag fått förklaringen på varför jag inte dricker.. och det dröjer nog länge tills jag gör det igen, visst på inflyttningsfesten då blir det väl men sedan får det allt dröja bra länge tills nästa gång...

idag hittade jag min äldsta son på garagetaket, och det kostade honom 4 veckopengar och så fick han endast vara ute med mig så han fick sitta på sitt rum rätt så mycket idag kan jag säga..så här är livet som vanligt, jag stressar ihjäl mig och mitt magsår har kommit tillbaka, min äldste son slåss med sitt inre jag genom att ena stund vara mammas lille gullegris och i nästa stund så är jag det värsta som finns och vill inte alls ha med mig att göra för jag är ju så barnslig... min mellersta är i en så härlig ålder inget är bättre än mamma fastän han inte är mammig ham är så självständig min Simon..
och så då min minste son som jag ännu funderar på hur de kunde missats att klippa av navelsträngen när han föddes och vet inte riktig nu hur jag ska göra det, han sitter fast i mig i stort sett hela dagarna på käpet att jag blir helt utmattad... det är ingen som behöver ta det här fel nu jag älskar mina barn mest i hela världen men ni som känner oss vet hur River är, och det tär på mina krafter, han ställer till bråk och skrik var jag än ska lämna honom och vill verkligen bara vara med mig och vad jag anser så får också en mamma bli trött ibland och det är jag helt slutkörd...

på tisdag så ska jag då med Sebastian till skolan hoppas det går bra, jag börjar bli nervös förstår inte varför, jag ska vara med som stöd och bara svara på om Sebastian får jobbiga frågor.. men det är väl det jag är nervös för att Sebastian ska stå där i en så utlämnad situation...


Rensar bland mina vänner, behöver inte säga mer ni som vet om att ni är "riktiga " vänner behöver inte ens fundera på det jag skriver här... C och C er vet jag verkligen att ni håller ett förtroende.. tack

Kommentarer
Postat av: cissi

klart lilla gumman,du betyder så mycket för mig kram

Postat av: cissi

men vrf syns inte min förar kommentar

Postat av: cissi

hahaha dt gjorde den ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0