tack för att ni finns..

och era fina kommentarer... vet att jag har jobbat för mycket och har mått skit om de ringt från jobbet och jag tackat nej, så i nästa sekund ringt upp igen och tackat ja..
men nu denna månaden så harr jag inte tagit en enda extra timme och kommer nog inte göra heller...
var ute och körde förut och från ingenstans kom en gråtattack och var tvungen att stanna inte så roligt om det står på löpsedlarna 3 barnsmamma körde av vägen och dog bara för att tårarna skymde sikten...

ja ja har jobbat ikväll ialla fall, och när jag kom hem fick jag ett joursamtal så jag fick rycka ut så nu har jag startat en akutjour det låter väl bra.... men det slutade i alla fall bra.... och ett gott skratt fick jag ialla fall...ha ha ha

pratade med Cissi nyss och det hade gott jättebra och dom hade uppfört sig bra, det var gott att veta att dom kan göra det också, för det är inte så lätt att ha 5 barn i en trea men vem fixar det om inte Cissi, Tusen tack ialla fall Cissi är väldigt tacksam ska du veta...

god natt....

Kommentarer
Postat av: cissi

dt e lugnt!! finns dt hjärterum finns det stjärterum vet du!! sen e dom ju så goa och lyder bra!!!

Postat av: sandra

Hahaha bra då ringer jag om jag blir sjuk;) hehe.



Tycker verkligen att du ska dra ner på tempot,

man orkar inte jobba hur mycke som helst,

jag kan ta hälften?;)



Kram i massssssor

2009-05-20 @ 08:41:19
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0