skolan..

igår med Sebastian då... det var väldigt jobbigt men nyttigt och jag är så stolt över min son han va så modig och det var bara några gånger som det hakade sig för honom och det blev lite jobbigt men då sa en pojk i klassen, ni måste väl förstå att det är jobbigt för Sebbe så låt han vila lite, helt fantastiska klasskamrater har han och dom hjälper verkligen alla om nån mår sämre den dagen...

igår kväll så sa River till mig...
-idag ska jag göra dig glad mamma.
-jaha vad ska du göra då?
-jag ska gå och lägga mig direkt idag, för jag behöver nog inte dricka och kissa, så idag kan du få ha det lugnt mamma.
 -ok river det hade varit väldigt snällt..

Och han gjorde det också, han sa god natt och sedan kom han inte upp en enda gång igen, han ropade en gång, men då ville han bara ha en kram till....


Dagen idag då:::
nu ska vi vila oss lite innan vi ska dammsuga och tvätta golven...
och efter det så ska jag jobba.... och JAG missar Greys Anatomy, för jag slutar 22:15

Nu ska jag umgås med mina barn och mysa en stund, ha en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0