mycket trevlig helg

trots att jag har jobbat..
i torsdags så ordnade sig mycket till det bättre fick rett ut en hel del om allt som legat och pyrt alltför länge..
och i fredags så flyttade cissi med barn till munkedal och på kvällen så kom det lite folk så vi grillade och hade faktiskt jättetrevligt, men dom sista åkte hem vid elva så jag var rätt trött dagen efter eftersom jag började klockan 6:00
På lördag så var vi hos cissi en sväng och hjälpte henne lite sedan var det en lugn kväll hemma..
Söndag har jag jobbat och sedan vidare till Cissi för hade lovat att gå en promenad till Centrum så hon hittade dit...
var också meningen vi skulle gått maltes stig med Catrin men det var alldeles för kallt ute i dag för att man ska lust, får ta det en annan dag när det är finare väder... I natt kommer Patrik hem.. och är väl hemma i några dagar nu i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0