japp en gång till...

har Patrik bytat schema, tydligen så var det så många som hade gått emot det nya schemat eller nåt sånt... så vecka 22 som han skulle varit ledig är som bortblåst... pust...
Men som det verkade så skulle vi få några helger ihop nu i alla fall.. så det får jag vara glad för och hoppas att som inte byter schema igen "håller tummarna"...

idag har också varit en jättejobbig dag på jobbet, skulle varit ledig imorgon men får jobba ändå och hoppas på att det blir en lugnare dag...
sedan efter det så ska vi åka och köpa en present för Sebastian ska på kalas på bangolfen imrgon kväll, det blir nog mysigt för dom...
River ska till sin pappa imorgon och just nu känner jag hur gott det kommer bli fastän jag kommer sakna honom redan i morgon kväll...
kommer några hit i morgon å vi ska grilla lite blir ju inte så länge eller så eftersom jag ska upp och jobba på lördag morgon, och som det såg ut nu skulle det bli väldigt bra väder det är så typiskt när jag jobbar, hade velat åka till emaus eller nordens ark men men får väl göra det kanske nästa helg då...

får planera in Ullared snart med, finns säkert nåt roligt att köpa nu när vi har flyttat, och lite kläder till barnen..
på tal om vår flytt nu har dom varit här och målat huset, blev verkligen jättebra.... känns bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0