1 år

klockan 12 idag är det ett år sedan jag träffade mormor och det var också den sista gången jag fick träffa henne när hon var vid liv.. för 4 timmar efter så ramlar hon ihop på en trottoar bara några hus hemifrån och människor som ser det försöker lönlöst göra första hjälpen, ambulansen kommer och mormor dog sedan på sjukhuset kl 16.21, då hade dom försökt allt men blodet pumpades inte runt i mormors kropp, för den stora kroppspulsådern hade brustit, och min mormor var borta för alltid, jag hade bara några timmar tidigare pratat med min mormor och jag skulle komma till stället dom har deras husvagn på till helgen kanske sa vi. det är helt ofattbart antingen så kan jag aldrig förstå eller så är det väl så att jag inte vill förstå... men jag tycker ändå att mormor var alldeles för ung, hon hade precis fyllt 69 år men jag hade ju alltid föreställt mig att jag skulle få ha henne i 20 år till.. men man ser hur livet kan vara...

Idag ska jag i alla fall åka till skredsvik till mormors grav och sedan åker jag vidare till Håverud där min morfar och mamma och pappa är idag, och få bara var en stund, men mest av allt för att få vara med min morfar....

Ingrid Olsson 
4/5 1969
22/5 2008
saknade vi känner kan nog aldrig komma ut i ord....


 


Kommentarer
Postat av: Catrin

Tänker på dig <3

2009-05-22 @ 11:30:11
Postat av: cissi

åå jag minns det,glömmer aldrig ditt samtal där du bara grät å skrek... Min fina angeliqa,nu är jag hos dig alltid puss å kram jag älskar dig min vän

Postat av: sandra

Jag lider verkligen med dej.

Är fruktansvärt å förlora nån man står nära å älskar.

Tänker på dej gumman, älskar dej min underbara



Puss

2009-05-22 @ 14:32:02
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0