tisdag...

idag har vi varit på stranden en stund i förmiddags, jättegott för det var lite mer moln på himlen så solen försvann då och då jättegott...

sedan åkte vi hem och gjorde lunch, diska och tog det lite lugnt... P har kommit hem nu... och vi sitter och tar det lugnt i soffan då kommer River in rusande och grinar och skriker, då har Simon lurat i River för dom hade hittat en tub i garaget och det som var i den tuben var handkräm och mamma säger det är jättebra och eftersom River vill ha allt som jag har så är det klart han började smörja händerna med det, men det var ju SUPERLIM och jag har kämpat länge nu för att få löst upp det och äntligen är det de, River är ute och leker igen och Simon är inne på rummet, tycker änna synd om han egentligen men han måste lära sig att sånt kan vara riktigt farligt, men när jag tänker på det nu så låter det väldigt komiskt....

Jag kom på att jag ej skrivit om festen, ska göra det nån dag men orkar ej nu, för övrigt så har jag haft en superrolig vecka vet ej när en hel vecka varit så här lyckad...

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0