stranden..

har sovit enbart en kvart i  natt, River somnade kl halv tolv, var för varmt för dom med och sedan handlade det om lite annat också, ni vet vad, så har inte lust att ta det här, så efter han somnade ville jag varva ner och det blev ju skit med allt kunde inte somna så vid klockan 2 så gick jag upp och hängde tvätt och körde en maskin också sedan satt jag i trädgården och njöt av att det var svalt ute, kände att jag då började bli trött så jag gick och la mig, men klockan var redan kvart över fyra och jag skulle upp halv fem efterom jag börja jobba klockan 6... skitsam jag har jobbat i alla fall och efter jobbet så bestämde jag och mina barn oss för att åka och bada, Malin ringde och ville också med och sedan ringde Sandra och sa att hon och barnen, maya, jack och togge också var på väg ut så vi blev ett gäng . satt och tjötade, bada , solade och hade allmänt jättetrevligt... och gått att barnen alltid har några att leka med...

tänkte vi skulle åka ut imorgon med så hoppas jag sover bra inatt så jag orkar detta, men ska snart gå och lägga mig så får jag väl se..

här kommer lite kort från idag, ha en trevlig kväll POK

liam badar

Liam



barnen har jätteroligt.



Sebbe och sandra


Kommentarer
Postat av: cissi

bara vi som saknades :(

2009-06-29 @ 23:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0