midsommarhelgen..

fredagen började med att fixa hemma lite med tvätt och så sedan runt halv tolv hämtade jag Cissi med barn, åt midsommarmat och sedan jordgubbar med glass, senare kom sandra med barn och Maya, Togge med barn, och grillade sedan kom malin en sväng..
en trevlig dag men jag var fruktansvärt trött efter den, senare kom Veronica och Jesper och jag och Veronica tog en cider och bara var...

midsommardagen så åkte vi till håverud till min morfar och föräldrar och syskon, pappa fyller år idag så jag gjorde en smörgåstårta och tog med mig så vi fick firat honom lite också, sedan stannade vi och grillade och efter det åkte vi hem för det var på väg ett oväder och inte så roligt för barnen att sitta inne i en husvagn resten av kvällen men vi har i alla fall haft en jättetrevlig dag...

resten av mitt liv då... känns som att jag har hittat tillbaka till mig själv igen och det känns jättebra...
och är så glad att jag har underbara vänner, och det bästa av allt är att jag och C har hittat tillbaka till varandra och det känns som förr igen älskar dig det vet du...

nu ska jag äta lite smörgåstårta och sedan slappa i soffan för jag är jättetrött idag... POK

här kommer lite kort:

min sötnos
River min sötis

jag gjorde till pappa
Smörgåstårtan jag jag gjorde till min pappa

dom var ute och gick med mina söner
Andreas, Sebbe, Simon och Erica

..
Erica, Andreas och Sebbe

Kommentarer
Postat av: Catrin

Åh vilken mumsig smörgås tårta du e ju såå duktig gumman =)... Jag e oxå glad för våran vänskap tyder på att den e stark som alltid hittar tillbaks =) ialla lägen... Älskar dig med.... ( åh ja lovar dig FAN vad dum ja kommer känna mig om det inte e mig du menar hahah fast ja älskar dig ändå ;)men ja hoppas det e mig du menar för du vet mitt dåliga självförtroende tar aldrig åt sig men denna gången gjorde ja det ;) PUSS

2009-06-21 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0