just hemkommen

och börjar bli väldigt trött, men har haft en underbar kväll...
Först körde jag lite folk till Uddevalla sedan åkte jag och Sandra till Lysekil och pratade med lite folk som var på sjökanten, sedan tillbaka till uddevalla för att köra hem Sandra och min syster, och plocka upp lite folk som skulle med till Munkedal, sedan vidare till lysekil igen för att hämta folk där..... lite trött på att köra bil nu kan jag säga men har haft hur roligt som helst, var länge sedan jag skratta så mycket.... hade nog roligare än Sandr som drack ibland förstår hon inte hur rolig hon är... Var vilket som helst väldigt länge sedan som jag och Sandra hittade på något själva så det var nog behövligt, och alla skratt jag fått idag behövde jag verkligen för allt känns väldigt mycket lättare nu, Tack Sandra puss på dig....

Imorgon kommer Patrik hem och det är ännu bättre..
Nu måste jag sova God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0