jobbig

dag idag som sagt, men det går alltid när man har vänner som hjälper en igenom det, Tack så mycket kan inte visa hur tacksam jag är men det är jag..
men nu mår jag allt lite bättre men tankar kommer ju att komma ikväll, men när jag väl har somnat kommer jag sova som en prinsessa för jag är trött som fan...

Ikväll har varit den bästa kvällen på länge, sedan barnen kom hem har jag inte behövt säga ifrån något dom har lyssnat på allt och Rivers förklaring:
- mamma snart fyller ju jag 5 år och då kan jag ju lyssna på dig, för det är ju inte roligt när du är arg så jag ska inte vara jobbig mer... 
Och nu längtar jag till morgondagen för å se om han lugnat sig något, för ärligt så lät han riktigt uppriktig när han sa det så om han lugnar sig lite grann hade underlättat så mycket för oss all, för han själv också för han mår inte bra av det själv att vara så fruktansvärt mammig att han inte klarar något utan att jag är med...
Visst är det så underbart när man kan sitta på kvällen och tänka igenom dagen och kan ha ett gott samvete att inte behövt skälla på barnen en endaste gång, känns som jag har så mycket energi kvar och mår riktigt bra av det mina älskade skruttar..

Nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon, Simon har fotboll imorgon och sedan blir det Parken med några vänner och våra barn.... hoppas på en mysig dag... God natt...POK... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0