jobb

ikväll, känns som om det är evigheter sedan jag jobbade,
och det ska nog bli gott för barnen att komma till dagis idag med...
På fredag är det skolavslutning, synd bara att det ska regna tycker synd om barnen....
Sebastian blir ledig en vecka innan han ska börja på fritids igen, så den veckan blir värdefull, kanske Liseberg....

Beror mycket på barnen, jag har fått sätta riktiga gränser, om dom inte gör som jag säger lyssnar inte jag på dom heller, hårt men rättvist, Simon skulle varit på fest men hade problem med att lyssna och då ställde jag in festen för honom, Sebastian kan ligga i riskzon med han ska på disco på lördag får se om han tänkt lyssna, jag drar mig numera inte för något, lyssnar dom inte på mig så göra inte jag det heller....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker ja låter mkt vettigt =) dem måste ju lära sig att lyssna... Du är iaf en toppen mamma fastän du e sträng nu iaf i deras ögon ;) hihi

2009-06-10 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0