Helgen...

den första helgen på riktigt länge som blivit riktigt lyckad fastän jag har jobbat...
Fredag var det skolavslutning lite tråkigt med regn, på kvällen hade vi jättemysigt....
Lördag så kom Catrin, Patrik och Pontus och Ken, vi åt Tacos och tjötade och några drack lite grann, hade verkligen jätte trevligt... På Söndag var jag jävligt seg när jag skulle upp till jobbet men vad fan det är inte ofta som jag är uppe länge kvällen innan jag ska jobba så någon gång orkar man allt.. Sedan när jag kom hem så klippte jag gräset och grejade lite, sedan satt vi och mös lite igår kväll..
Nu när jag har varit hemma känns det som jag funnit mig själv igen, den jag är, alltid varit och tyvärr alltid kommer att vara..
För några år sedan trodde jag aldrig att sån här lycka fanns men det gjorde det och den har kommit till mig, kan inte ens beskriva hur lycklig jag är...
Jag vet Sandra vad vi prata om men jag brukar aldrig skryta om det annars, puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Du mena den frågan jag svara på? vad du inte tycker om hos andra personer?

Men de du skrivit är ju inte att skryta, tycker inte jag iaf;)

Å du är värd allt:)

Älskar dej gumms puss

2009-06-15 @ 14:28:20
URL: http://sandraboppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0