;)

har grejat som fan hemma, fattar inte var allt tvätt kommer ifrån, någon gång måste man väl i alla fall få en glimt på botten...


ledig i morgon med, fredag jobbar jag dag och på kvällen ska jag lämna River, lördag lämnar jag dom andra barnen till min bror och hans tjej, sedan kan det dra igång, börjar med att äta något gått och sedan är jag redo, ska införskaffa lite shots till då också och även en ny kamera eftersom min gick sönder i helgen, för kort måste jag ju ta... detta blir ju sista gången på länge man ska dricka så jag ska se till att ha riktigt trevligt, ser ut som om det kommer en hel del folk också jätteroligt...
Nu blir vi samlade alla "gamla" också det var riktigt länge sedan, men nu ska det i alla fall ske.. möta min syster nu innan alla folk kommer, ha det så bra.. POK

Kommentarer
Postat av: Catrin

Synd bara att ja inte kan dricka så typiskt men men kommer fler gånger ;)ja kan ju se på alla andra tokar o se min lille angit full o galen ;)& kort e alltid kul =)Puss

2009-06-24 @ 20:11:27
Postat av: Veronica

haha ja du gumman,,

nu blir det fest igen!!!!

o skoj ska vi ha.. massa goda shotar o dyl..



kram

2009-06-26 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0