dom senaste

två dagarna har jag hunnit jättemycket.. Jag har klippt gräset, trimmat tvättat fönster skurat lister och haft riktig städning och jag och P har gjort ordning poolen för att sedan när den nästan var full med vatten se att det läkte, hade spruckit i en söm så det var bara att tömma den igen och plocka ner den och köra den till tippen, tidsnog kommer det nog upp en ny, men men det är senare...

För en stund sedan så åkte P tillbaka till norge och kommer hem på fredag igen och är då ledig i 4 dagar...
Nu ska jag titta på Desperate Housewives och sedan lägga mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du e duktig =), har gått i full rulle här hemma så flåt att ja ej hunnit ringa =(.... Du vet hur ja e men älskar dig för det =)

2009-06-09 @ 21:59:09
Postat av: Catrin

Glömde skriva mitt namn på förra inlägget som alltid =)

2009-06-09 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0