dagen då--

var hos Maya förut, köpte bara blommor till henne idag vi ska fira henne på midsommar istället..
känner mig dock inte så social idag känns bara som jag vill vara ifred FÖRLÅT men ibland känner jag så
så det var inget ont Maya om du märkte att jag kanske var lite konstig idag (smörgåstårtan var jättegod)

konstigt att det bara kan flyga på en så där, jag är egentligen en väldigt social person, men just nu så känner jag bara för att få vara själv, och det är inget illa menat till någon det är bara att vänta ut den känslan, det kan också vara att jag inte har varit hemma mycket det senaste, och jag brukar vara den som alltid är hemma ( är väldigt dålig på att hälsa på människor) men nu känns det som jag är överallt hela tiden.... så dom närmaste dagarna ska jag nog bara vara den jag är vara innanför mina fyra väggar, med slitna mjukisbyxor och en urtvättad t-shirt och bara vara för mig själv, känns som någon annan lever mitt liv just nu och jag bara står och tittar på. Får passa på nu innan sommarschemat börjar för då blir det inte mycket tid över till något, när jag inte jobbar så ska jag försöka att hitta på något med min familj, Liseberg och skara sommarland är bestämt i alla fall, blir nog håverud en hel del också...

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon och få kört Sebbe till skolan, sista veckan innan sommarlovet nu... gott för dom..

så mina vänner sov så gott och dröm sött... POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0