dagen D

har inte mått så bra idag, och då kommer Veronica med en massa gott och har hållt mig sällskap genom denna dagen efter Patrik åkte, nu har hon åkt å jobbat och mina barn kommer snart hem..
tänkte vi skulle ha lite mys idag..
Ska be Sebastian han kanske kan hjälpa mig att diska Simon dammsuga och River hänga tvätt, och som belöning så ska vi äta tacos och ha riktigt mysigt idag bara jag och mina underbara barn, kan behöva det alla fyra..

Nu ska jag lägga mig och vila en stund är verkligen jättetrött.. puss å kram alla vänner...

Kommentarer
Postat av: metalbaby

Hej gumman, har inte hört av mig idag, men du skall veta att jag tänker på dig

KRAM

2009-06-05 @ 20:29:53
URL: http://metalbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0